۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۴

شهردار زنجان:

معبر پادگان شهر زنجان تاپایان خرداد به بهره برداری می رسد

معبر پادگان شهر زنجان تاپایان خرداد به بهره برداری می رسد

زنجان-شهردار زنجان گفت: معبر پادگان شهر زنجان با اتمام عملیات آسفالت ریزی تا پایان خردادماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزفر ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه قرارداد اولیه پروژه سبزه میدان به مبلغ ۶۴ میلیارد تومان بسته شده بود، گفت: این مبلغ مربوط به قرارداد خالص است.

وی با بیان اینکه، با مبالغ بعدی و مبالغ مابه التفاوت ها، پروژه سبزه میدان تا به امروز ۱۲۱ میلیارد تومان ثبت صورت وضعیت داشته است، اظهار کرد: برای این پروژه تاکنون ۵۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

شهردار زنجان گفت: به طورکلی طی ۱۵ ماه آینده همه پروژه سبزه میدان که شامل قسمت‌ها و بخش‌های مختلف است، به بهره برداری کامل می‌رسد.

فیروز فر تاکید کرد: مبلغ قرارداد تکمیلی ۸۹ میلیارد تومان است و این میزان نیز با احتساب مابه التفاوت، رقم بالاتری دارد.

وی از انعقاد قرارداد تکمیلی برای پیشبرد پروژه سبزه میدان خبر داد و افزود: این قرارداد به دلیل اینکه به موقع برای آن اقدام شد با قیمت مناسب بسته شد.

شهردار زنجان به وضعیت بازگشایی و آماده سازی معبر پادگان ارتش اشاره کرد و گفت: تا پایان خرداد جاری عملیات آماده سازی این محور به پایان می‌رسد.

فیروز فر از تکمیل پروژه دور برگردان پل امام حسن (ع) تا پایان خرداد خبر داد و ابراز داشت: پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی به موضوع کف‌سازی بازار بزرگ زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه با مبلغ اولیه ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

فیروز فر افزایش ۵۷ درصدی بودجه شهرداری زنجان در سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۰، گفت: بودجه شهرداری زنجان از ۸۴۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۱۳۱۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرد که بعد از گذشت حدود ۲ ماه از سال جدید ۱۰۰ میلیارد تومان نیز با توجه به حجم برنامه‌های تعریف‌شده به این بودجه اضافه شد.

کد خبر 5502990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha